Skuteczne social media czyli to, co powinieneś wiedzieć o FB

2018-01-03 14:40:00 (ost. akt: 2018-01-03 14:46:28)

Podziel się:

Dobra książka///Czy istnieje jeszcze jakieś życie poza FB (Instagramem Snapchatem...)? To dobre pytanie, bo jak powiadają, kogo nie ma na FB ten nie istnieje.

Czy da się dzisiaj żyć offline? Da się, ale co to za życie. W dawnych czasach powiedzielibyśmy, że pustelnicze. Ale wśród powszechnych zachwytów nad dobrodziejstwem spływającym na nas z sieci, Googla czy Facebook, słychać wiele głosów otrzeźwienia. Dotyczy to też na przykład skuteczności i mierzalności reklamy w internecie. To jednak temat na inny tekst. Dzisiaj chciałbym bowiem zarekomendować wam książkę Anny Miotk (która wie o czym pisze, bo jest dyrektorem rozwoju biznesu w pionie monitoringu internetu NetSprint.pl) "Skuteczne social media".

Jak wiadomo Polacy to naród, który zna się na różnych rzeczach, na których w innych krajach znają się tylko specjaliści. Tak jest na przykład z medycyną. Teraz do tych dziedzin dołączyły media społecznościowe. Tymczasem dzisiaj umiejętność profesjonalnego poruszania się po FB, to już profesja o czym regularnie uświadamia mnie własna córka, która zawodowo para się wykorzystywaniem FB.
I to jest pierwszy powód dla którego warto przeczytać książkę Anny Miotk. Żeby się przekonać jak wspaniałym narzędziem może być FB, jeżeli go dobrze poznamy. Powodów oczywiście więcej. Ta książka to na przykład świetny przewodnik dotyczący budowanie strategii w mediach społecznościowych. Po lekturze pozycji "Skuteczne social media" zrozumiecie też na pewno, dlaczego jakiekolwiek działania w mediach społecznościowych muszą być przemyślane, zaplanowane i starannie przeprowadzone.

Sama autorka rekomenduje swoją książkę tak: "Podjęłam próbę stworzenia kompendium na temat planowania i analizowania działań w mediach społecznościowych. Mam nadzieję, że przyda Ci się ono jako poradnik przy rozwiązywaniu praktycznych problemów".

A ja bym powiedział, że to książka dla tych, którzy chcą sami promować siebie w mediach społecznościowych, ale też i dla tych, którzy chcą wynająć do tego fachowców. Bo będą wiedzieli, czy to rzeczywiście fachowcy, czy też raczej jacyś ściemniacze, dla których Facebook to jedna wielka linkownia, a Snapchat blogowisko z obrazkami.

Igor Hrywna














Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Dodaj komentarz Odśwież

Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez FB