Twój sklep internetowy współpracujący z Allegro?

2011-10-06 10:07:59 (ost. akt: 2011-10-06 10:21:53)

Podziel się:

Wmarket to aplikacja pozwalająca w prosty sposób stworzyć swoją własną witrynę sklepu internetowego. Teraz, dzięki połączeniu usługi Wmarket z serwisem Allegro, osoby prowadzące biznes w Internecie docierają do większej liczby odbiorców, a to bezpośrednio przekłada się na przychód witryny.

Rynek handlu internetowego niezależnie od aktualnej sytuacji rynkowej co roku zwiększa obroty. W 2009 roku internetowa sprzedaż polskich sklepów była wyceniana już na 15 miliardów złotych. Analitycy przewidują dalszy rozwój tego sektora gospodarki.

Pełna funkcjonalność z prostą obsługą

System Wmarket pozwala na stworzenie własnego sklepu internetowego, który może funkcjonować samodzielnie lub wspomagać tradycyjną sprzedaż w lokalu. Zaletą aplikacji jest możliwość łączenia się z magazynami i bieżąca kontrola stanu dostępnych w ofercie pozycji. W przypadku sprzedaży za pośrednictwem Wmarket egzemplarz po znalezieniu nabywcy zostaje zarezerwowany w magazynie – aplikacja zlicza artykuły i przesyła raporty na temat stanu zasobów sklepu.

Nowa funkcjonalność Wmarketu

Teraz aplikacja Wmarket została wzbogacona o współpracę z serwisem Allegro. Produkty dostępne w ofercie sklepu można jednocześnie eksponować nie tylko na głównej stronie, ale też na najpopularniejszym serwisie aukcyjnym w Polsce. – Produkt wystawiony na sprzedaż jednocześnie w sklepie internetowym oraz serwisie aukcyjnym dociera do kilkakrotnie większej grupy potencjalnie zainteresowanych odbiorców – mówi Krzysztof Omilian, specjalista ds. e-commerce w Edytor Sp. z o.o., która stworzyła aplikację Wmarket. – W przypadku sprzedaży danego produktu aplikacja dzięki zintegrowaniu z bazą magazynową zarezerwuje produkt. Dzięki temu unikniemy sprzedaży egzemplarzy, których już nie posiadamy w ofercie.

Wizualna dowolność z przejrzystością

Graficzna strona witryn stworzonych za pośrednictwem aplikacji Wmarket wyróżnia się wyjątkowo przystępnym interfejsem oraz intuicyjną obsługą przez użytkownika. Właściciel e-shopu nie musi znać się na HTML-u. Do obsługi i stworzenia witryny sklepowej wykorzystywany jest łatwy szablon pozwalający na edytowanie i dodawanie nowych funkcji, a także wzbogacanie oferty o nowe produkty, za pomocą schematów zrozumiałych nawet dla niezaawansowanych użytkowników komputera. – Niedaleką przyszłością Wmarket jest wprowadzenie zintegrowanego systemu sms, dzięki czemu niepotrzebny będzie nieustanny nadzór na sklepem, bo w przypadku wydarzeń wymagających ingerencji właściciela, system automatycznie o tym powiadomi – zapowiada Krzysztof Omilian. – Drugim aspektem takiego rozwiązania są też potencjalne możliwości marketingowe. Powiadamianie klientów, którzy już skorzystali z naszych usług o nowych promocjach, które mogłyby ich zainteresować pozwoli na przywiązanie do nas klientów.

Więcej informacji: wmarket.pl