Prowadź swój biznes także na Facebooku

2010-10-06 10:12:11 (ost. akt: 2011-10-06 10:20:36)

Podziel się:

Wmarket, aplikacja pozwalająca w łatwy sposób założyć i prowadzić własny sklep internetowy, wzbogaciła się o funkcję założenia sklepu na Facebooku.

Jest to kolejna po integracji z Allegro opcja, która pozwala dotrzeć do większego grona klientów.

Właściciel sklepu internetowego założonego za pośrednictwem Wmarket zyskuje na kilka sposobów. Po pierwsze integracja z Facebookiem powiększa grono potencjalnych klientów, a nasi znajomi mogą służyć jako doskonała rekomendacja. Dodatkowo portal społecznościowy to wprost idealna droga do taniej promocji - polecanie sobie produktów przez znajomych oraz możliwość prowadzenia praktycznie bezpłatnych akcji marketingowych.

Sprzedaż za pośrednictwem uznanej marki jaką jest Facebook to większe zaufanie klientów i sposób na bezpieczną komunikację z nimi. Powiększające się grono naszych odbiorców będzie służyło jako najlepsza reklama.

- Sprzedaż na Facebooku oraz wprowadzona wcześniej integracja z Allegro to dwa ważne elementy wyróżniające Wmarket - mówi Krzysztof Omilian, specjalista ds. e-commerce w Edytor Sp. z o.o., która stworzyła aplikację Wmarket. - Produkty wystawione na sprzedaż w głównej witrynie oraz za pośrednictwem dwóch wspomnianych platform docierają do większego grona potencjalnych klientów, a to bezpośrednio przekłada się na większą sprzedaż.

Zaletą aplikacji jest możliwość łączenia się z magazynami i bieżąca kontrola stanu dostępnych w ofercie pozycji. W ten sposób raz sprzedany egzemplarz zostaje zarezerwowany w magazynie - aplikacja zlicza artykuły i przesyła raporty na temat stanu zasobów sklepu. Takie rozwiązanie zapobiega sytuacjom, w których ten sam egzemplarz zostałby sprzedany jednocześnie w dwóch różnych miejscach - aplikacja będzie automatycznie informować o niedostępności produktu.

Więcej informacji: wmarket.pl

Autor: Krzysztof Bieniek