S-commerce, czyli zakupy społecznościowe, komunikowanie się z komputerami za pomocą rozpoznawania twarzy oraz sztuczna inteligencja - to, zdaniem Petera Firtha z agencji foresightingowej Future Laboratory trendy, które w roku 2016 będą najsilniejsze.
Trendy 2016: s-commerce, rozpoznawanie twarzy oraz AI
S-commerce ma być połączeniem wygodnych zakupów internetowych z zaletami platform społecznościowych.
Odczytywanie przez maszyny intencji i emocji wyrażanych przez człowieka ma znacznie uprościć i przyspieszyć komunikację pomiędzy nimi.
Zaś sztuczna inteligencja ma przestać być wreszcie marketingowym dodatkiem, a zacząć pełnić naprawdę użyteczne funkcje.
źródło: Bloomberg/x-news
Komentowane artykuły
- Pół promila, dwa zakazy i brak badań technicznych. Kierowca z gminy Regimin zatrzymany w Przełęku (0)
- Szkolne legendy na nowo: Konkurs na scenariusz inspirowany twórczością Edmunda Niziurskiego (0)
- Górale na Podhalu nie chcą ośrodków dla migrantów (0)
- Mieszkańcy Miłogórza silniejsi niż burza – szybka pomoc i wspólne działanie (0)
- Ten poseł ma problem z liczbami (0)
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Dodaj komentarz Odśwież
Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez