Trendy 2016: s-commerce, rozpoznawanie twarzy oraz AI

2016-01-01 17:35:26 (ost. akt: 2016-01-01 17:38:32)

Podziel się:

S-commerce, czyli zakupy społecznościowe, komunikowanie się z komputerami za pomocą rozpoznawania twarzy oraz sztuczna inteligencja - to, zdaniem Petera Firtha z agencji foresightingowej Future Laboratory trendy, które w roku 2016 będą najsilniejsze.

S-commerce ma być połączeniem wygodnych zakupów internetowych z zaletami platform społecznościowych.

Odczytywanie przez maszyny intencji i emocji wyrażanych przez człowieka ma znacznie uprościć i przyspieszyć komunikację pomiędzy nimi.

Zaś sztuczna inteligencja ma przestać być wreszcie marketingowym dodatkiem, a zacząć pełnić naprawdę użyteczne funkcje.


źródło: Bloomberg/x-news

Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Dodaj komentarz Odśwież

Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez FB