Media społecznościowe, a przede wszystkim Facebook, to kapitalne narzędzia, dzięki którym można skutecznie promować swoje usługi czy produkty. Nie jest to jednak takie proste, jak to by się wydawało na pierwszy rzut oka.
Jak cię widza, tak cię piszą
Najlepiej taką promocję powierzyć profesjonalistom, ale można też zrobić to samemu. Pomocna w tym na pewno będzie książka "Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych", którą napisali Guy Kawasaki i Peg Fitzpatrick (wydawnictwo "Helion").
Ten pierwszy to jeden z najbardziej znanych amerykańskich speców od marketingu. Był odpowiedzialny za marketing pierwszgo Macintosha. Peg Fitzpatrick to strateg social media, która prowadziła kampanie społecznościowa m.in dla Google’a, Audi i Virgin.
Ich książka to świetny przewodnik po świecie mediów społecznościowych. Przeznaczony jest raczej dla tych, którzy dopiero stawiają pierwsze kroki w tym świecie. Przeczytajcie, a zobaczycie, że kreowanie własnej marki na FB czy Instagramie stanie się łatwiejsze.
Igor Hrywna
Komentowane artykuły
- Prezydent Warszawy milczy, mieszkańcy protestują – gdzie są krzyże? (1)
- Gmina Lubawa: rok 2024 w liczbach. Urodzenia, śluby, zgony, najczęściej nadawane imiona (0)
- Planowane przerwy w dostawie prądu w powiecie nowomiejskim (0)
- Dyżury aptek w Szczytnie (0)
- Nawrocki: będę dążył do zrównoważonego rozwoju Polski (0)
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Dodaj komentarz Odśwież
Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez