To jest przewodnik o tym, jak poznać swoich rozmówców

2018-01-05 12:00:00 (ost. akt: 2018-01-04 16:40:54)

Podziel się:

Dobra książka\\\ „Copywriting to nawiązywanie dialogu z klientem, a właściwie z tym co dzieje się w jego głowie”. To zdanie można uznać za motto „Biblii copywritingu”.

To nie jest książka tylko dla copywriterów. Właściwie jest dla każdego, kto chce mową lub pismem zachęcić kogoś do zrobienia czegoś czy uwierzenia w coś. Zatem to obowiązkowa lektura dla wszystkich piszących, a takich przecież od czasu, kiedy Facebook stał się dla nas drugim albo i pierwszym internetem, nie brakuje.

„Biblia copywritingu” Darka Puzyrkiewicza to przystępnie napisany przewodnik o tym, jak poznać swoich rozmówców, a potem jasno i precyzyjnie wyłożyć im swoje racje. — Sam produkt lub usługa nie mają żadnego znaczenia dla potencjalnego klienta — pisze Puzyrkiewicz. — Dopiero, gdy stają się odpowiedzią na jego problemy, potrzeby i pragnienia,nabierają wartości w jego oczach. I to jest to, o czym sprzedawcy często zapominają. Opowiadają nam o jakiś cechach produktu, a nie mówią nam nic o tym, co taka rzecz czy usługa zmieni w naszym życiu.

Bo jest tak, jak ujął to kiedyś genialnie David Ogilvy: „Ludzie kupują produkty, które wyrażają, kim oni chcą być, a nie kim są obecnie”.
Kim jest autor „Biblii copywritingu”? To certyfikowany trener biznesowy i copywriter, który od 10 lat pomaga przełamywać stare, coraz mniej skuteczne schematy sprzedaży. Szkolił m. innymi pracowników takich firm, jak Mercedes-Benz, Vans czy Home.pl,. Ma wieloletnie doświadczenie w sprzedaży.

W „Biblii copywritingu” znajdziecie mnóstwo świetnych rad, jak prawidłowo nawiązać relacje z klientem i doprowadzić go do magicznej decyzji „kupuję”. Nie możecie jednak zapominać o tym, że nawet najskuteczniejsze techniki perswazyjnie na nic się zdadzą, jeżeli nie wierzycie w produkt, który sprzedajecie.

No i warto też pamiętać o tym, że najpierw ktoś musi nas dostrzec. Potem tego kogoś musimy przekonać, żeby poświęcił nam to co ma najcenniejszego, czyli swój czas. Dlatego „Pierwsze 10 słów jest ważniejsze niż następne 10 000”.
Książkę Darka Puzyrkiewicza polecam z czystym sercem. Jest warta czasu, który poświęciłem na jej przeczytanie.

Igor Hrywna











Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Dodaj komentarz Odśwież

Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez FB