Sprawna obsługa zamówień i reklamacji w naszej firmie.

2020-12-15 11:10:58 (ost. akt: 2020-12-15 11:11:09) Artykuł sponsorowany

Podziel się:

Pamiętajmy o tym, że w dzisiejszych czasach opinia klientów na temat danego sklepu internetowego ma w większości przypadków bardzo duże znaczenie dla potencjalnych kupujących. Dlatego też warto jest zadbać o to, aby w swojej firmie zoptymalizować obsługę klienta, ponieważ dzięki takim działaniom jesteśmy w stanie wpłynąć na reputacje naszego przedsiębiorstwa.

Dlaczego sprawna obsługa zamówień i reklamacji jest tak ważna?
Należy podkreślić, że zarówno proces obsługi zamówień, jak i proces reklamacji ma bardzo duży wpływ na to jak klienci w przyszłości będą postrzegać naszą firmę. Niestety w dzisiejszych czasach wielu kupujących skarży się na niski poziom obsługi klienta, w tym też obsługi posprzedażnej. Jak nie znaleźć się w gronie firm, które nie są polecane innym kupującym? Pamiętajmy, że to właśnie sposób obsługi zamówień i reklamacji ma kluczowy wpływ na relacje z klientem. Może go zachęcić lub wręcz przeciwnie zniechęcić do ponownego dokonywania zakupów w naszym sklepie. Dlatego też w dzisiejszych czasach dobrze jest korzystać z wielokanałowych systemów przeznaczonych do efektywnego zarządzania relacjami z klientem. Dzięki takim rozwiązaniom będziemy w stanie budować pozytywny wizerunek firmy. Pamiętajmy, więc, że aby reklamacja mogła zostać przeprowadzone w szybki i sprawny sposób warto wyposażyć swoją firmę w nowoczesny program do reklamacji i obsługi zamówień. Obsługa istniejących już klientów jest niezmiernie ważna, dlatego, aby w pełni móc w jak najbardziej efektywny sposób zaspokoić oczekiwania i potrzeby kupujących warto korzystać ze sprawdzonych procedur.

Program do reklamacji i obsługi zamówień, który warto zastosować w swojej firmie.
System Contact Center firmy Thulium to rozwiązanie, które pomoże nam efektywnie poprowadzić proces obsługi zamówień i reklamacji. Program Thulium jest niezwykle skutecznym narzędziem do zarządzania komunikacją, posiada on, bowiem możliwość integracji z zewnętrznymi systemami. Warto podkreślić, że dzięki temu jesteśmy w stanie uniknąć wielu błędów, które to moglibyśmy popełnić w sytuacji, w której dane wprowadzalibyśmy w sposób ręczny. Dzięki temu programowi możemy także skutecznie zaplanować swój proces obsługi i reklamacji. Firma Thulium proponuje nam miedzy innymi zorganizowaną obsługę emalii, czyli tak zwany system helpdesk. Posiadanie wspólnej skrzynki mailowej dla całego zespołu ma wiele zalet. To przede wszystkim skuteczniejsze przekazywanie wiadomości i lepsza terminowość. Helpdesk firmy Thulium dzięki szablonom z opcją personalizacji umożliwi nam szybsze rozwiązywanie powtarzalnych problemów, co bez wątpienia będzie miało wpływ na zadowolenie klientów. Ponadto warto dodać, że stosując tego rodzaju narzędzie zawsze będziemy pewni, który z pracowników jest odpowiedzialny za rozpatrzenie danego zgłoszenia, ponieważ program do reklamacji Thulium zapewnia bezkolizyjną pracę (do każdego zadania przypisuje konkretnego agenta). Natomiast, aby zobaczyć czy dany pracownik pracuje w sposób wydajny wystarczy zapoznać się z przygotowanymi raportami.

Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Dodaj komentarz Odśwież

Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez FB