Sprawna obsługa zamówień i reklamacji w naszej firmie.

2020-12-15 11:10:58 (ost. akt: 2020-12-15 11:11:09) Artykuł sponsorowany

Podziel się:

Pamiętajmy o tym, że w dzisiejszych czasach opinia klientów na temat danego sklepu internetowego ma w większości przypadków bardzo duże znaczenie dla potencjalnych kupujących. Dlatego też warto jest zadbać o to, aby w swojej firmie zoptymalizować obsługę klienta, ponieważ dzięki takim działaniom jesteśmy w stanie wpłynąć na reputacje naszego przedsiębiorstwa.

Dlaczego sprawna obsługa zamówień i reklamacji jest tak ważna?
Należy podkreślić, że zarówno proces obsługi zamówień, jak i proces reklamacji ma bardzo duży wpływ na to jak klienci w przyszłości będą postrzegać naszą firmę. Niestety w dzisiejszych czasach wielu kupujących skarży się na niski poziom obsługi klienta, w tym też obsługi posprzedażnej. Jak nie znaleźć się w gronie firm, które nie są polecane innym kupującym? Pamiętajmy, że to właśnie sposób obsługi zamówień i reklamacji ma kluczowy wpływ na relacje z klientem. Może go zachęcić lub wręcz przeciwnie zniechęcić do ponownego dokonywania zakupów w naszym sklepie. Dlatego też w dzisiejszych czasach dobrze jest korzystać z wielokanałowych systemów przeznaczonych do efektywnego zarządzania relacjami z klientem. Dzięki takim rozwiązaniom będziemy w stanie budować pozytywny wizerunek firmy. Pamiętajmy, więc, że aby reklamacja mogła zostać przeprowadzone w szybki i sprawny sposób warto wyposażyć swoją firmę w nowoczesny program do reklamacji i obsługi zamówień. Obsługa istniejących już klientów jest niezmiernie ważna, dlatego, aby w pełni móc w jak najbardziej efektywny sposób zaspokoić oczekiwania i potrzeby kupujących warto korzystać ze sprawdzonych procedur.

Program do reklamacji i obsługi zamówień, który warto zastosować w swojej firmie.
System Contact Center firmy Thulium to rozwiązanie, które pomoże nam efektywnie poprowadzić proces obsługi zamówień i reklamacji. Program Thulium jest niezwykle skutecznym narzędziem do zarządzania komunikacją, posiada on, bowiem możliwość integracji z zewnętrznymi systemami. Warto podkreślić, że dzięki temu jesteśmy w stanie uniknąć wielu błędów, które to moglibyśmy popełnić w sytuacji, w której dane wprowadzalibyśmy w sposób ręczny. Dzięki temu programowi możemy także skutecznie zaplanować swój proces obsługi i reklamacji. Firma Thulium proponuje nam miedzy innymi zorganizowaną obsługę emalii, czyli tak zwany system helpdesk. Posiadanie wspólnej skrzynki mailowej dla całego zespołu ma wiele zalet. To przede wszystkim skuteczniejsze przekazywanie wiadomości i lepsza terminowość. Helpdesk firmy Thulium dzięki szablonom z opcją personalizacji umożliwi nam szybsze rozwiązywanie powtarzalnych problemów, co bez wątpienia będzie miało wpływ na zadowolenie klientów. Ponadto warto dodać, że stosując tego rodzaju narzędzie zawsze będziemy pewni, który z pracowników jest odpowiedzialny za rozpatrzenie danego zgłoszenia, ponieważ program do reklamacji Thulium zapewnia bezkolizyjną pracę (do każdego zadania przypisuje konkretnego agenta). Natomiast, aby zobaczyć czy dany pracownik pracuje w sposób wydajny wystarczy zapoznać się z przygotowanymi raportami.

Komentarze (1) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Dodaj komentarz Odśwież

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. Susan Benson #3043525 | 185.212.*.* 18 sty 2021 12:07

    Witam Szanowni Państwo, Potrzebujecie pomocy finansowej? Jestem Susan Benson. Jestem pożyczkodawcą, a także doradcą finansowym. Potrzebujesz kredytu biznesowego, pożyczki osobistej, pożyczki hipotecznej lub pożyczki na realizację swojego projektu? jeśli Twoja odpowiedź brzmi tak, zalecam kontakt z moją firmą. Świadczymy wszelkiego rodzaju usługi pożyczkowe, w tym pożyczki długoterminowe i krótkoterminowe. Aby uzyskać więcej informacji, napisz do nas e-mailem: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) lub wyślij mi wiadomość bezpośrednio na WhatsApp przez: +447903159998 i otrzymaj natychmiastową odpowiedź. Jesteśmy firmą świadczącą kompleksowe usługi finansowe i staramy się pomóc Ci spełnić wszystkie Twoje aspiracje. Specjalizujemy się w dostarczaniu strukturalnych rozwiązań finansowych dla osób fizycznych i firm w najbardziej efektywny i najszybszy sposób. Oto kilka powodów, dla których warto skontaktować się z nami w sprawie pożyczki; * Wygoda - Możesz ubiegać się o pożyczkę w dowolnym miejscu i czasie. * Elastyczna kwota - Ty decydujesz, ile chcesz pożyczyć. * Szybkie bezpośrednie finansowanie - otrzymaj pożyczkę w ciągu 24 godzin od zatwierdzenia. * Elastyczna stopa procentowa - Dobra stopa procentowa. * Wysokie wskaźniki akceptacji * Elastyczna spłata - masz szansę wybrać datę spłaty, tygodniową, miesięczną lub roczną na okres 1-30 lat. * Prosta aplikacja online. * Spersonalizowane wskazówki i wiedza. * Brak ukrytych opłat Nie trać okazji z powodu braku funduszy. Skontaktuj się z moją firmą już teraz, możemy pomóc Ci w uzyskaniu pożyczki, ponieważ pomogliśmy wielu osobom i organizacjom, które borykają się z trudnościami finansowymi na całym świecie Aby uzyskać więcej informacji na temat naszej oferty pożyczki, prosimy o przesłanie nam wniosku o pożyczkę za pośrednictwem: E-mail: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com Wha tsApp: +447903159998 Pośrednicy / konsultanci / brokerzy mogą przyprowadzać swoich klientów i są w 100% chronieni. Z pełnym zaufaniem będziemy współpracować z korzyścią dla wszystkich zaangażowanych stron.

    ! - + odpowiedz na ten komentarz